En dålig bloggmamma

Min stackars blogg har  på sista tiden inte fått så mycket näring och kärlek som den behöver, det beror enbart på massor av jobb, förkylning och ren lathet. Och så är det ju så mycket enklare att twittra en rad eller så jämfört med att skriva ihop ett långt blogginlägg (även om det mest har blivit mobilbilder på sistone).

På hemmaplan händer det mycket, det är bara lite trist att jag är hemma så lite så jag inte riktigt kan ta del av det. Molly har tagit sina första stapplande steg och vi har äntligen monterat upp trappgrinden så nu slipper vi ställa tunga möbler i dörröppningen till vardagsrummet.

I helgen har vi städning i bostadsområdet och eftersom det är utlovat kalasväder med sol och värme hoppas jag på en skön utehelg. Kanske hinner vi köpa nya utemöbler till framsidan?
På söndag ska jag och Lea ha en dejt med Emelie och Gabriel på skansen. C och Molly får underhålla sig själva.

Nu har jag en workshop att gå på... så vi kanske hörs senare?

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad häftigt att hon går! Trevlig helg på dig!

2009-04-25 @ 07:12:23
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0