Ett strålande slut på föräldraledigheten

Idag är min sista dag som föräldraledig, börjar nya jobbet på måndag och är riktigt peppad. Jag tror det kommer bli jättebra.

Igår hade jag och Molly en härlig dag på Ikea med Stina och Maja. Vi började med frukost, fortsatte med shopping och sen blev detr förstås traditionell köttbullslunch. Och eftersom Lea är hos mormor och morfar hade jag ingen tid att passa så det blev ett avslappnat strosande, det var längesen jag kände mig så ostressad (är det ett ord?)

Shoppingen blev lite småsaker, allt i grönt (grönt är skönt?). Servetter, äppeldoftljus, fina mönstrade glas, tallrik och mugg till Molly och små hörnskydd som man kan sätta på bordet (inte gröna dock). Ska lägga upp några bilder när jag har dukat bordet sen.


söta tjejer väntar på frukost

Nu ska jag ut i det vackra vädret och kratta gräsmattan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0