Fryser

Det har blivit dåligt med bloggande på sistone. Kanske kan bero på att jag har börjag jobba? Eller så är det för att pendeltågsresorna suger livsglädjen ur mig. Prova 40 minuter med askkoppsstinkande, mobilsignalsterroriserande, smaskande, stånkande, parfymerade medresenärer så förstår ni grejen.

Fast idag var det väldigt lugnt på tåget (som förvisso var fem minuter försenat så jag fick stå och huttra i rusket), jag antar att de flesta är lediga idag. Även här på kontoret är det relativt lugnt. Jag väntar mest på att ha ett möte och kl tre ska jag gå hem.  Hade det inte varit så grått och trist och ruggigt ute (och inne, jag har halsduken på mig) så hade jag varit på strålande humör.

När jag komemr hem ska vi åka och shoppa påskägg till de välartade små barnen, Lea ska få en film och lite godis och Molly en jacka och mössa hade jag tänkt, hon har ju vuxit ur sina gamla nu.

Nej, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0