Jag ser solen

(genom fönstret)
Nu känns det som om jag har suttit och datanördat mig i alldeles för många timmar. Kan man få en timmes betald träning om dan på arbetstid tro? Det skulle förbättra min tankeförmåga en hel del tror jag.

Annars har jag faktiskt en liten plan och det är att ta med mig min pilatesboll till jobbet, den står ändå bara och samlar damm just nu. Jag tänkte byta ut min kontorsstol mot bollen och förbättra hållningen samtidigt som jag jobbar. Som det är nu får jag lite lätt ont i ryggen efter några timmars sittande.



boll istället för stol? varför inte?

Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en toppenidé! Kram

2009-04-07 @ 21:50:46
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0