En trötter

Bjöd hem en jobbarkompis och gammal vän på grillning och öl igår. Det var trevligt men idag känner jag mig lite trött (trots att jag bara drack en öl och en caphirina och gick och lade mig vid 11) .  Jag börjar visst bli gammal?

Nu sitter jag och sliter med en trist powerpointpresentation som ska hållas på måndag. Jag är lite nervös för att hålla utbildningar, gillar ju inte att prata inför folk. Fast det är lättare när det är folk jag känner och så är vi inte så många. Bäst att ta tjuren vid hornen och se det som en bra övning inför framtiden.

Annars är planen för dagen att lunchträna på Sats, ta en fika med Catya och åka in till stan och shoppa lite med Magda efter jobbet. Hon har finaste bebismagen så vi ska ta en sväng förbi barnbutiken och kolla på bebisprylar. (Ok, jag blir lite sugen på en till men bara liiiite).

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Vad gör ni idag?



: Läser din blogg.. ;)

2009-08-06 @ 20:02:42
URL: http://mammathezz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0