Recension av en recension

Jag fick den här länken skickad till mig av en jobbarkompis. Jag som aldrig varit nåt fan av Thomas Ledin skrattade högt. Men ännu högre skrattar jag åt "Pelles" kommentar

Vi var ett gäng 10 st 50 åringar med våra fruar och barn och deras kompisar runt som var runt 20-30 år .
Vi tyckte alla att Ledin och hans band var GRYMT bra för att vara svenskt .
Men vi tillhör ju medelklassen vi är ju bara Civilingenjörer och Universitetsstuderand sådana som betalar världens högsta skatter och bär upp hela Sverige via företag som Altas Copco Sandviken ABB .............
för den deprimerade kultureliten som mest går på arbetslöshets understöd. och tror att deras värld max 10% av Sverige är den enda rätta. Så patetiskt Jonas Bonnier du får ta tag i detta . Tur att man slutat prenumerera om 20 år finns troligen inga tidningar
och hur skall då kultureliten försörja sig ??
Taxichafförer för medelklassens piffiga fruar troligen .eller kassör på ICA eller IKEA
Kultur eliten gav ju sig på en av de bästa filmerna jag skådat Sommaren med Göran
SÅ extremt rolig . Men det tycker inte kultureliten för han har också klarat sig på egen hand . Det är ok när han skojar med

Pelle, 13:22, 3 augusti 2009.

Bitterhet i en liten ask?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0