Vår stora dagistjej!

Första inskolningsdagen gick hur bra som helst, trots att Molly var yngst av barnen liksom älsklingen var yngst av de inskolande föräldrarna. 
Eller som han sa när han kom hem "ska man behöva känna sig som en ung förälder när man är 30+?" .

Molly brydde sig varken om de andra barnen, föräldrarna eller sin egen förälder för den delen utan var fullt upptagen med att leka med alla saker. Så det här ska nog gå strålande. Undrar om hon får vara där en stund själv imorgon eller om jag ska vara med hela tiden?


Dagens dagisoutfit, grå plyschdress från Lindex


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad härligt att inskolningen gick bra! Söta lilla Molly som har blivit så stor. Kram

2009-08-19 @ 08:00:25
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha, tänk vad jag kände mig som på inskolningen med mina ynka 22 år :P

2009-08-24 @ 09:26:37
URL: http://lottiess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0