Som en vinterdag i södra Spanien

15 grader och regn alltså.
Men, men gräsmattan blir iallafall grön och fin.

Lea är på sitt allra soligaste sexårshumör idag, sur, tvär och grinig alltså. Hon slår nästan mig trots att jag har PMS och mest vill frossa i choklad så just nu försöker vi undvika varandra bäst vi kan. Känns som det är säkrast så.

Älsklingen lyssnar på skivor i väntan på att solen ska återkomma. Molly står och klämmer i nåt hörn (börjar lukta misstänkt) och jag funderar på när jag ska börja med middagen. Idag blir det Chicken Tikka Masala med ris, naanbröd och sallad.

Dags att byta blöja nu tror jag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å, låter som en toppendag hemma hos er också. Ska gå upp och ta snuttan, hon skriker sig fördärvad så fort man tar ögonen från henne....

2009-07-07 @ 16:27:56
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Frida

Men vad skönt att ha ett pmsoväder tillsammans, delad glädje är ju dubbel glädje sägs det hihi!

Här är det Spanien vinter oxå, fast jag föredrar spanien sommar;D

Det var JÄTTEMYSIGT att ses, hoppas verkligen att vi ses igen nästa år.

& du Anna TÄNK på att ta en sak i taget, annars blir det lätt som i ditt sovrum en våd som fattas hihi!

Varma kramar & smaklig spis<3

2009-07-07 @ 16:59:57
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0