Man vet att man jobbar i Sumpan...

... när man ser en alkistant sitta och kissa ogenerat i buskarna på vägen till pendeltåget.

Idag är sista jobbdagen innan midsommar. Ska bli såååå skönt! Fast jag har massor att göra idag. Bland annat ett panikprojekt som jag tog på mig igår (och som ska vara klart idag). Jag fattar inte varför jag alltid tar mig vatten över huvudet. Men, men... det blir nog bra.

Sen ska jag bara vara ledig. Sura över det dåliga vädret. Grilla på altanen och kanske åka en sväng till Tyresö för lite midsomarfeeling innan vi åker hem och äter sill och kollar på fotboll. Vem hade gissat att U21-fotbol kunde vara så spännande?

Kommentarer
Postat av: Catya

Haha, aaah... There´s no place like home!

Fast jag vill nog inte påstå att jag saknar Sumpan. ;)

2009-06-18 @ 07:19:11
URL: http://www.catya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0