Snart semester

Märks att det är semestertider snart på jobbet. Allt går lite långsammare samtidigt som det är otroligt mycket som ska hinnas klart den här veckan.
Igår blev det t ex lunch på Ulriksdals trädgårdscafé (deras vegetariska buffé är grym!) och idag blir det afterwork med femkamp på grönan.
Sämre kan man ju ha det...

Mitt enda problem är att jag som vanligt inte har några kläder att ha på mig. Plötsligt är det sommar och min garderob är full av jeans. Hur ska man klä sig om man fortfarande måste gå till jobbet (inte flipflops och strandklänning alltså) men inte vill svettas i tjocka jeans? Linnebyxor går helt bort (jag ser inte klok ut i såna) och just nu går jag mest i kjol.


Idag går jag omkring i beige kjol och vit topp från h&m. behöver ett par sjyssta skor till


Kommentarer
Postat av: Tess

Shit va fet du är Anna! :P

2009-06-24 @ 09:52:21
Postat av: Anna

ja, det är ju tragiskt

2009-06-24 @ 11:46:59
URL: http://workingmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0