Dagens konversation

saxat från msn:

Anna säger: jag vill aldrig mer gå ut om det ska vara så här snöigt
catya säger: nee, det ska ju vara VÅR [:'(]
catya säger: jag tror bebis väntar in våren, så så länge det inte är gräsmattor och sol som syns så kommer jag vara gravid *tro*
Anna säger: då kommer du vara gravid för evigt. Glöm global uppvärmning, det riktigt klimathotet är evig istid buhu!
catya säger: uh, jag ba bloggar
catya säger: men åååh
catya säger: måsteru säga så? Det kommr bli så
Anna säger: inte nog med att jag tappar bokstäver, datorn stavar fel med flit också!
catya säger: haha
Anna säger: japp, vi kommer dö en kall och plågsamt deprimerande död
catya säger: Bajsigt
Anna säger: och min vårjacka kommer aldrig få komma ut ur garderoben [:(]
catya säger: ÄR DEN LESBISK?
 Anna säger: jaa, vad tror du. Svart bikerjacka är väl rätt butchigt

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, brukar vara så för mig också men just nu är jag så fruktansvärt oinspirerad att det inte ens blir några blogginlägg. Måste komma igång men det går bara inte...

2009-03-23 @ 12:08:49
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0