Hemmasöndag

Idag blir en pyssla hemma dag. Jag har verkligen ingen lust att gå ut i det skitväder vi har nu. Ursäkta men VÅREN? Vart tog den vägen?
Älsklingen ska åka till Ikea och köpa en hylla till arbetsrummet, jag hade väl velat följa med egentligen (älskar IKEA!) men vi får inte plats i bilen allihop om vi ska ha med oss en hylla hem också.

Så min plan för dagen är att dammsuga (jag hatar att dammsuga så jag har skjutit på det läääänge), städa badrummet och renskriva protokollet från samfällighetens årsmöte (påminn mig att aldrig mer ta på mig något uppdrag!). Fast först ska jag surfa runt lite på Bröllopstorget förstås.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska leverera MASSA texter idag, har NOLL inspiration. BLÄÄÄÄÄÄ!!!!

Jag mår illa också. Kanske är gravid?!



Kram på dig och din fina, söta familj.

2009-03-29 @ 16:55:05
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0