Piggelin?

Ja man har väl inget val när man väcks halv sex av glada ungar. Tur att jag har kaffe hemma.
NU sitter jag och slösurfar på bröllopstorget (helt beroendeframkallande) och funderar på vad jag ska göra med mitt rockblekta hår. Nu ser jag mer ut som Cortney Love än Marilyn Monroe i huvudet men, men det funkar väl? Det är nåt med mig och frisörer alltså.
Ska se om jag kan hitta ett bra silverschampo som dämpar de gula tonerna i topparna bara. Om jag har en köpfri april så får jag väl shoppa loss innan månadsskiftet då ;).

Nä nu ska jag gå och stryka lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill se hårbild!

2009-03-28 @ 10:03:46
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0