Packad

och redo för lite morgonträning. Egentligen skulle jag vilja sova lite till men vis av erfarenhet vet jag att morgonträningen är den enda som blir av alltså går jag till gymmet i svinottan. Måste ju träna upp min saggiga löpstil till vårruset.

Annars är det inte jättekul att vara jag just nu. Vi har en reklamkampanj som ska lanseras 15 maj och allt känns bara kaos. Stress kan jag hantera men inte när det varje dag dyker upp nya problem som ingen "tänkt på".

Kampanjen har planerats jag vet inte hur länge och jag har jobbat med det en månad. Man kan tycka att någon borde ha upptäckt små problem lite tidigare än sista veckorna (som att vår hemsida  har en engelsk version som självklart måste göras om samtidigt som den svenska) men nä...

Nu ska jag gå och springa av mig mina frustrationer så kanske jag kan jobba lite bättre sen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Duktiga du som sticker o tränar innan jobbet. Det är min vision också, att få in ett träningspass på morgonen. Om inte annat blir frukosten grymt god efteråt! Kram

2009-05-07 @ 13:52:33
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0