Skön helg

Helgen har varit varm och sön och bjudit på strålande sol!

Igår hade jag ett fruktat besök hos tandläkaren (som jag inte sett på 10 år?) men det gick bra trots 3 hål. Men de var inte så stora och bäst av allt, jag behöver inte rotfylla. Fick en tid för lagning av två av hålen nästa vecka så det gick fort. Jag bokade en tid hos tandhygienisten också för att ta bort lite tandsten.

Idag har jag varit duktig och rensat avloppet i badrummet, fast jag vet inte om det hjälpte direkt för man kan fortfarande inte spola i tvättsället samtidigt som duschen är på för då svämmar det över. Måste vara en seg propp eller så sitter felet nån annanstans.
Sen tog jag och Molly en promenad till ÖB och inhandlade diverste städgrejer och så städade jag badrummet och körde två maskiner tvätt. Jag känner mig alltid så duktig när jag har tvättat. Kanske för att man ser resultatet så tydligt (i form av tvätthögen som ska strykas sen) När man har dammsugit syns det ju bara ungefär tre minuter.

Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från jobbet så att jag får testköra vår nya hemsida. Den skulle vara uppe runt sju...? Jag är glad att jag inte lät mig övertalas att komma in till kontoret ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0