Söndagsslö

Lea är ute och leker med en kompis, C bygger högtalare och jag och Molly har gått in efter en hel dag i solen. Nu kikar jag på Stylista och försöker hitta några broschar till min favvoklänning som jag tänkte ha på Mammagalan i juli.

Annars har helgen varit lugn och skön. Mina föräldrar kom och hälsade på (de bor i Halmstad) så jag har städat, vi har grillat, varit på barnkalas, promenerat i solen och bara haft det ganska mysigt. I torsdags var hela familjen på en utflykt till Ikea och Zetas trädgård som är sjukt inspirerande.

Helt plötsligt vill jag överösa vår lilla plätt utanför huset med buskar, blommor, krukor och gärna en fin buddhastaty. Men, men less is more, iallafall när det kommer till trädgårdsskötsel så helgen inköp blev en fin lykta i bambu och en lavendel i zinkkruka.





Nu åter till TVn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi saknade er igår på kalaset. Behöver prata med dig om tisdag, msn imorgon fm?

2009-05-24 @ 18:38:46
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0