Udd, uddare, uddast

Döm om min förvåning när jag efter att ha gjort facebookquizet "vilken karaktär är du i Lost" fick detta resultat...

Anna gjorde Vem är du i klassrummet? din quiz och resultatet är Leo

Du kommer få en son som du borde döpa till Leo. Leo kommer vara en vacker liten pojke med stora drömmar, han kommer leva lite i sin egen värld och några kanske misstänker att han är lite autistisk. Man måste prata långsamt med honom och titta honom i ögonen när man vill säga något. Men när han växer upp kommer han bli känd för sina fantastiska böcker han kommer skriva.

eh va??

Kommentarer
Postat av: Catya

Jag trodde bara att det var för tidigt på morgonen för att jag skulle förstå. Men nu har jag förstått att jag inte skulle förstå någonting alls.

2009-05-25 @ 07:29:59
URL: http://www.catya.se
Postat av: Johanna

Helt klart uddast.

2009-05-25 @ 10:46:36
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0