Söndagmorgon...

och idag blir det en tur till hem- och villamässan. Jag erkänner att jag är en sån där trist hemmapulare á la Ernst Kirsteiger och jag älskar det! Alltså är mässor av det slaget roligare än Gröna Lund i min värld, iallafall så länge man slipper ha barn med sig. Och dem lämnar vi hos farmor och farfar så allt är frid och fröjd.

Förkylningen sitter fortfarande i men nu är det bara lite snor och hosta och ingen huvudvärk eller kroppsvärk så jag ska nog kunna gå och smitta ner halva Enskedes barnfamiljer med mina basilusker *illvillig*.

Nä, dags att duscha så man kommer iväg nån gång.

Kommentarer
Postat av: Tove

Och så antar jag att ni tog en repa på barnmässan också...

2009-10-04 @ 19:26:38
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: Anna

Tove: nä faktiskt inte, men vi har redan två barn så jag gissar att vi inte missade så mycket. Men nästa år kanske vi kan skaffa en monter och ställa ut dem :)

2009-10-04 @ 22:07:12
URL: http://workingmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0