Vad gör du ikväll?

När solen tittar fram gräver medelsvensson i rabatten, plockarfram utemöblerna och tänder grillen.

Så vad har vi gjort idag. Först tog vi en liten tur till Kakeldax för att titta på kakel till lilla badrummet, jag tror vi hittade fin mosaik som vi ska slå till på.
Sedan for vi vidare till Bauhaus för att kika på utemöbler till framsidan och stora fina krukor att plantera blommor i men det enda vi handlade var träolja. Så nu har jag precis oljat klart utemöblerna, ställt in klyftpotatisen i ugnen och ska göra iordning grillen för ikväll blir det grillad biff med klyftpotatis, coleslaw och barbequesås. Originellt va?

Kommentarer
Postat av: 15 år och gravid med trillingar

Hej!



Du har varit gravid, så jag behöver ett tips från dig. Jag är 15 år och jag är gravid med trillingar. Jag är ung, så jag har inte en så stor erfarenhet av barn, så därför behöver jag dig. Kan du ge ´mig nåra tips om hur det är att vara gravid?



I min mammablogg har jag inte skrivit något än, men när jag börjar kommer jag skriva om den hemska sanningen bakom graviditeten

2009-04-05 @ 20:38:26
URL: http://trillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0