Njuter av tystnaden

Nu är vi framme i Halmstad efter en låååång (måste komma ihåg att vägen mellan Stockholm och Göteborg är under all kritik) bilresa genom ett regnigt Sverige. Men här skiner solen iallafall så jag har passat på och satt på mig mina puffiga shorts.

Efter bull- och kakkalas med halva släkten har mina föräldrar tagit med barnen på en liten promenad. Älsklingen vilar lite men jag kan inte riktigt somna så jag passar på och njuter av tystnaden. Sååå skönt.

Tyvärr glömde jag minneskortet till kameran hemma (typiskt mig) så det blir kanske inga bilder fårn den här semestern om jag inte lyckas lösa det på annat sätt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0