Två av tre semesterpocketar utlästa

Snart måste jag ge mig ut på jakt igen (de sålde tre pockets för 99 kr på coop och jag köpte de tre jag inte läst)

Här kommer en minirecension:

  

Snömannen - riktigt spännande och lite äcklig deckare som slukades på nolltid
En plats i solen -  Fick mig att längta till Spanien, lättläst fast lite krystad story ibland
Väninnan - har bara läst ett kapitel än så länge men jag hoppas den bättrar sig. Att läsa om Noppe och Joppe som super på stureplan och förnedrar sina fruar känns lite sömnigt

Kommentarer
Postat av: Lisa i Göteborg

Hej! Läser din blogg sedan länge, hamnade här av en trevlig slump. Tänkte passa på att utnyttja dig :) Om du har tid och lust alltså. Jag, maken och lilla tjejen 4 mån, ska spendera några dagar i Stockholm på semestern. Har du några pärlor att tipsa om? Shopping, promenad, fik... whatever.

Ha det gott!

2009-07-01 @ 22:34:33
Postat av: Anna

Oh, oj! ska fundera ut lite bra tips. Så länge kanske du hittar några bra ställen i det här gamla blogginlägget http://litenoettrig.blogg.se/2007/june/forortstjej-pa-sodersafari.html

2009-07-01 @ 22:57:03
URL: http://workingmom.blogg.se/
Postat av: Lisa i Göteborg

Tack! Ja, där fanns ju flera bra tips. Kanske följer din rutt!

2009-07-03 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0