Draft: Sept. 24, 2009

Dagens träning: 2,5 km jogging, 20 min = 8 min per km
Vikt: 61,2 kg
Mindre stressad? Jag är ledig idag och känner mig inte stressad alls :)
Piggare? Jag kände mig allt lite piggare i morse fast när jag hade snoozat en gång var jag lika trött som vanligt. Jag borde alltså gå upp på en gång när klockan ringer

Jag är ledig idag eftersom de har planeringsdag på dagis. Mern då blev förstås älsklingen avis och tog ledigt han med ;). Så när han passade på att ta sovmorgon var jag ute och joggade runt rudansjön. Riktigt toppenväder och hur härligt som helst! Jag hade nog kunnat springa ett varv till men eftersom jag bara hade druckit kaffe innan springturen var jag sjukt hungrig. Totalt blev det 20 minuters jogg och 20 minuters powerwalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0