Om jag var lite rikare...

(typ som tanterna i svenska Hollywoodfruar) skulle jag bocka av några saker på min önskelista.

Först och främst skulle jag skaffa mig en städerska, och nu snackar vi inte veckostädning, utan varje-dag-städning.

passande Anna-förkläden jag såg i Camden sist vi var i London

Vilken dröm att komma hem till ett skinande rent hus med bäddade sängar, vikt tvätt och blänkande toaletter! Utan gamla kvarglömda kaffekoppar i badrummet, smulor under soffan och döda spindlar i hörnen.

Sen skulle jag köpa mig ett stadsradhusNorr Mälarstrand. Tänk ett helt nytt radhus som ingen annan har bott i, mitt i centrala stan men ändå med en liten innergård som man kan sitta och grilla på. Det vore nåt...

Men tills jag vinner den där drömvinsten på lotto får jag nöja mig med vårt förortsradhus (inte helt illa heller om jag ska vara ärlig) och undersöka möjligheterna till veckostädning.


Kommentarer
Postat av: Stina

Radhuset i stan verkar ju nice... någon dag kanske?

2009-09-16 @ 19:33:51
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0