Status: Dag 1


världens snyggaste bild!

Dagens träning: 45 minuter spinning puls
Vikt: 61,7 kg (hann inte väga mig i morse men det får duga)
Mindre stressad? Nja, jag fick stressa som ett djur för att hinna från jobbet till gymmet men efteråt var jag glad och harmonisk trots diskberget i köket.
Piggare? Nja, i morse var jag sjukt trött och efter träningen var jag inte heller jättepigg

Planen var ju att jag skulle gå upp och springa i morse men när klockan ringde vid fem var jag helt död så jag bestämde mig fort för att träna efter jobbet istället. Så efter jobbet fick jag skynda mig hem, pussa på barnen i två minuter och rusa iväg till gymmet. Hade jag inte bestämt mig för att träna varje dag i två veckor hade jag skippat det. Det känns väldigt trist att träffa älsklingarna 30 minuter på en hel dag.
Det blev ett pass spinning-puls (spinning med pulsmätare) men tyvärr var det inte så bra som jag hade förväntat mig. Annan instruktör än på söndagarna och hon var ingen höjdare. I vanliga fall ligger jag mellan 80-85% av maxpuls och idag låg jag runt 75-80. Jag är inte nöjd förän jag känner att jag vill kräkas och så kändes det inte idag.

Imorgon blir det en löprunda i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0