Träningsexperimentet

Såg att Nanok (metrokillen, han som är pappa till Ann Söderlunds barn) precis startat världens roligaste videoblogg. Hur mycket går jag ner i vikt om jag springer varje dag i 14 dagar? Jag blev lite peppad när jag läste om det så jag bestämde mig för att göra ett likadant projekt fast lite modifierat.

Mitt projekt får gå under namnet träningsexperimentet och går ut på att se vad som händer om jag tränar (olika saker) varje dag i 14 dagar.

Mina mätningspunkter är följande:

1. Kommer jag gå ner i vikt?
2. Kommer jag bli mindre stressad?
3. Kommer jag bli mer eller mindre trött?


I vanliga fall tränar jag ca 2 gånger i veckan så bara att få in ett träningspass om dan kommer ju bli en utmaning. Men två veckor borde jag ju klara av.
Projektstart blir imorgon och jag har redan ställt väckarklockan på fem för att hinna med ett träningspass innan älsklingen åker till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, vilken bra idé. Man skulle kanske ta och hänga på.. :-)

2009-09-22 @ 19:47:39
URL: http://sarisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0