Men när ska jag hinna blogga då?

Nu sitter jag på tåget på väg hem. Den här veckan har gått sjukt fort, det var ju röd dag i måndags och tisdag, onsdag var jag på kurs. Idag har jag hunnit med en hel del möten och just nu känner jag mig helt inslängd i en massa olika projekt. Hur jag ska lyckas prioritera är ju en fråga för sig men jag gillar att ha mycket att göra så det stör mig inte direkt. Det enda molnet på min himmel just nu är att mina dagar är så korta. När jag har suttit vid datorn en hel dag är jag inte så sugen på att blogga

Kommentarer
Postat av: Stina

Förstår att det känns överväldigande i början, men snart kommer du in i rutinen o hittar bloggtid, om du vill. Trevlig helg!

2009-04-17 @ 08:20:30
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0