Inget lekland idag

Nu har halva gänget (läs, morföräldrarna, Lea, kusinen och kusinföräldrarna) dragit iväg till busfabriken.

Eftersom lekland inte ligger på min top tio lista av favoritaktiviteter gör det inget att jag, älsklingen och Molly blev kvar i lägenheten. Nu sover skruttis och jag och älsklingen har barrikaderat oss vid varsin dator. Fortfarande iklädda pyjamasar (!).

Men nu ska jag duscha och när Mollybollen har vaknat tror jag vi tar en tur ner på stan för en fika. Sen ska jag skriva ett långt inlägg om varför jag borde bli mammabloggarnas nya bloggerska. (Jag har bloggat sedan 2005 det säger väl allt?)

Kommentarer
Postat av: Catya

Hehe, jag tänkte också sälja in mig själv som mammabloggarnas nya bloggerska. ;)

2009-07-13 @ 13:34:26
URL: http://www.catya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0