Inte trött

Jag borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag ska gå upp om lite mer än sex timmar. Men sova är det sista jag vill göra även om jag vet att jag kommer vara skittrött imorgon. Antingen kan jag fortsätta läsa (andra) milenniumboken eller så kan jag slösurfa och kika efter vigselringar och brudklänningar.
Jag kan titta på extrem överlevnad också och se Bear Grylls kissa på valfritt klädesplagg för att hålla sig sval i öknen. Eventuellt dricka sin egen urin.
Det är mycket kissande i det där programmet.


Den här provade jag idag.
Fin men expiditen var otrevlig och hävdade att det inte fanns ringar mindre än strl 16. Hon sa inte att inte den ringen fanns utan att det inte gjordes ringar som var mindre än så. Jävla samhallarbetare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0