Pigg och utvilad

Med en underbart god kopp kaffe framför mig. Känner mig lite som Homer Simpson framför en öl eftersom jag inte drack kaffe på hela dagen igår. Jag åt iofs inte mycket heller så nu är jag 1,5 kg lättare än i förrgår ha ha. Det lär ju vara vätska men man får ju vara glad för det lilla ;).

Det känns som en befrielse att må bra igen. Nu är mitt största bekymmer att veta om det kommer regna hela dagen eller bara på morgonen. D vs ska jag ha jeans eller kjol? Måste surfa in på smhi och kolla. För min del är det helt ok att det regnar eftersom jag jobbar men jag tycker synd om alla som har semester nu. Vilken värdelös sommar!

Tur att jag har bokat in den där resan över jul så att vi iallafall har lite värme att se fram emot. Och så ska vi ju till London om några veckor, det blir kul!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En annan vädersida är klart.se, där kan man följa hur det ska bli timme för timme... men jag tycker generellt att alla väderprognoser varit rätt kassa hittills i juli...



2009-07-24 @ 09:07:41
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Stina

Usch stackare! Magsjuka är det värsta som finns, skönt att du är på benen igen, lagom till helgen och allt. Jag hoppas solen kommer snart, är ju ledig ju! Kram på dig

2009-07-24 @ 13:52:55
URL: http://girle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0