En plats i skuggan

Idag har jag inte gjort mycket alls. Medan älsklingen har monterat byggställning och målat fönster har jag mest lullat runt, suttit i skuggan och fyllt babypoolen (som förresten  fungerar utmärkt även för sexåringar har det visat sig).
 

Tanken är ju att vi ska måla om huset den här veckan men jag och byggställningar går visst inte så bra ihop. jag vägrar nog att gå upp på den där igen. Håll på att få panik när jag stod uppe på första våningen och den svajade lite härligt fram och tillbaka.

Nä jag målar nog bäst från marken,  det andra får älsklingen ta hand om.

Nu ska jag återgå till min semesterbok med det passande namnet "en plats i solen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0