Lite deppigt

Jag har känt mig lite nere på sista tiden. Tror det beror på vädret och på att det är lite rörigt på jobbet just nu. Känns inte rik´tigt som om jag gör ett bra jobb även om jag vet att jag gör det (flummigt jag vet). Förmodligen är det bara prestationsprinsessan som spökar och det faktum att jag alltid tror att folk tycker illa om mig.

Men nu när jag har bokat vinterns resa känns det iallafall lite bättre och så har jag börjat titta på klänningar till mammagalan. Vet fortfarande inte om jag ska ta en jag redan har eller om jag ska köpa nytt. Tänker jag efter har jag ju minst 4 klänningar att välja mellan i garderoben men en till skulle väl inte sitta fel? Här är några favoriter...

  
från Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0