Snorkallt och magsjukt

Åkte till jobbet - huttrade
Köpte en macka - frös
Jobbade en halvtimme - huttrade

Sen ringde C som har kräkts hela morgonen och tyckte att jag skulle komma hem och ta hand om honom och barnen. Snäll som jag är ställer jag ju upp. Och så blev jag ju tvungen att gå på dagis vårfest i eftermiddag. Men vi skulle vara inne vid regn. Tur det, för sitta ute på en filt i det här vädret vore rena döden.

Så jag gick tilbaka i regnet och rusket
Väntade på tåget
Blev störd av en otrevlig biljettkontrollant som gick iväg med mitt kort!! Hur oservice får man vara? Hon hade väl iallafall kunnat upplysa mig om att hon skulle gå och dra kortet i nån jävla apparat. Jag blir faktiskt riktigt sur när nån går iväg med mitt nyinhandlade SL-kort för nästan 700 spänn!
Kom hem
Jobbade lite
och kollade in H&Ms rea
så nu är jag en tusenlapp fattigare :) men ganska glad
Snart dags för dagisbesök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0