En härlig dag

Idag har jag haft en superhärlig dag. Jag mötte upp kära Stina redan vid 10 för att gå och kika lite på mno´s utförsäljning. De hade mycket fint. Hittade ett par grå Sass and Bide jeans för ynka 200 spänn som hade fått bli mina om de hade funnits i en lite mindre storlek. Tillslut blev det íallafall ett par söta shorts från rules by mary. De kanske jag har på mig i morgon.


lite svårt att fota baksidan i en provhytt

Efter lite trevlig shopping där var det dags för dagens huvudämne. Brudklänningsprovning!
Trots mina aversioner mot axelbandslösa prinsessklänningar föll jag pladask för just en... ljust rosa (!) axelbandslös prinsessklänning med korsettsnörning och släp. Så efter att jag hade provat den kunde jag inte hitta nåt annat som föll mig i smaken.


det rosa underverket (i strl 34! korsettsnörning is the shit!)

Det enda tråkiga var att det är en utgående modell och eftersom jag inte har för avsikt att köpa någon klänning just nu så blir det nog inte den.

Efter all klänningsprovning blev vi lite hungriga och avslutade med lunch och ett glas rosé på en uteservering. Mycket lyckat! Det får vi göra om snart.




ett glas rosé med fina Stina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du passar sketabra i den ju! *avis*



När får man se den "på riktigt" då? ;)



2009-06-01 @ 09:19:10
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Jessica

Oj, vilken jättevacker klänning!

2009-06-05 @ 15:23:39
URL: http://blogg.jessicajager.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0