Lördag

Hade världens sämsta dag på jobbet igår (skojar inte!) och var inte klar med allt trots två timmars övertid men då gav jag upp och gick hem ändå. Får väl fixa det sista kl 5 på måndag? Eller söndag kväll hemifrån. Men som min kära chef sa en gång. Det är inte hjärnkirurgi.
Och ska man vara krass så har vi aldrig haft en bra engelsk version av vår hemsida så kunderna dör nog inte om den inte är perfekt på söndag kväll.

Nu har jag hunnit dricka kaffe, betalat en borttappad räkning och startat ett månadssparande. Jag är så effektiv på morgonen ;).

Idag ska jag till tandläkaren (tjoho! NOT) men annars ser det ut att vara strålande väder på gång. Kanske en tur till bussgaraget som har öppet hus idag och så lite pulande med gräsmatta och staket. Måste förresten ta en bild på vårt nyuppsatta insynsskydd som älsklingen har fixat i veckan när jag har ägnat mig åt att jobba över. Jättefint! Och så slipper man se grannarnas ogräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0