Nu är det officiellt

Jag HAR svininfluensan! Iallafall enligt tanten på vårdguiden. Någon riktig diagnos kan ju förstås inte ställas eftersom jag numera är i karantän och absolut inte får gå till vårdcentralen.

Så planen för dagen är att ligga ner så mycket som möjligt (får ont i kroppen när jag rör mig) titta ikapp alla bra TV-program jag missat i veckan (tur att man har play direkt i digitalTVboxen). Försöka lista ut hur twingly channels funkar, sörpla lite soppa och tycka synd om mig själv för att jag missade dagens lerinpackning.

Men först: sova

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, låter ju inte kul, hoppas du kryar på dig snart.



är Molly fortfarande hemma också eller får du friska på dig ifred?



Kram

2009-10-01 @ 12:37:00
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0