En riktig hemmafru!

Idag är jag en riktig helyllemamma

Gick tidigare från jobbet för att hämta på dagis eftersom älsklingen ska fixa bilen idag. Väl hemma har jag både hunnit göra en lasagne och slänga ihop en sockerkaka som jag tänkte tillfredsställa min kära man (typ snart) med.
Iofs gjorde jag den för att jag var sugen på nåt sött men det behöver han ju inte veta...

den sjukt väldoftande kakan

Så fort vi har ätit (lasagnen står på svalning) ska jag bada ungarna, lägga Molly och sätta mig och avsluta en jobbgrej. Gud vad jag är effektiv!

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra metod att göra lasagne o baka sockerkaka dagen innan man ska sätta igång o träna ;)

2009-09-22 @ 18:14:47
Postat av: Anna

eller hur! man måste ju passa på ;) iofs tränar jag ju redan, men jag ska turboboosta nu

2009-09-22 @ 18:18:23
URL: http://workingmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0