Trött

Känns inte som om jag är annat nuförtiden.
Nu sitter jag i soffan och är helt slut både i kroppen och huvudet, och inte har jag hunnit träna heller, nåt jag egentligen borde ta mig tid att göra för att må bra.
Nu är iallafall tvätten vikt och ungarna ligger i sina sängar (fast jag tvivlar att det kommer bli en smärtfri läggning idag heller).
Jag sov som en kratta inatt eftersom Molly vaknade mitt i natten pigg som en mört. Tillslut fick hon ligga i vår säng och låg och tryckte sitt hårda lilla huvud mot min rygg tills jag nästan ramlade över kanten på sängen.

Dagen har varit lång och full av möten och jobb. Det känns som om jag får två nya saker på min todo-lista för varje sak jag lyckas stryka. Idag har jag knappt haft tid att gå på toaletten känns det som. Kanske beroende på att jag har suttit i möten hela dan och då blir det inte mycket tid över till att jobba (även om det är jobb att sitta i möten men det som bestäms på mötena ska ju hinna ordnas också)
På torsdag-fredag ska jag på konferens med jobbet. Det ska bli kul men det betyder att vi måste hinna åka och storhandla imorgon efter jobbet. Innan eller efter middagen?
Och på lördag ska jag på MaryKayklass hemma hos Johanna, det ska också bli kul förstås men nu har jag en jävla konsult som ringer och tjatar och tjatar på mig att vi ska ha en till samma helg. Jag har faktiskt inte ens haft tid att ringa tillbaka!
Dessutom ska Lea på kalas på lördag eftermiddag och innan dess ska vi ha hunnit fixa nya kalaskläder (alla gamla är för små) och en present. Vi får väl se om jag hinner fixa det på fredag kväll efter jobbet och innan fredagsmyset kanske?

När ska jag hinna andas då?

Kommentarer
Postat av: Catya

Andas är för nollor. ;)

2009-09-02 @ 07:14:37
URL: http://www.catya.se
Postat av: Johanna

Andas djupt på vägen hem till mig på lördag. ;)



Har du fått kontakt med Jenny? Jag kanske kan ordna nåt ställe att vara på på söndagen annars...

2009-09-03 @ 07:35:17
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0