Status dag 3,4,5 i träningsexperimentet

Jag har varit en dålig bloggmamma och inte uppdaterat så flitigt som jag borde ha gjort. Skäms lite men skyller på mycket att göra.
I fredags blev det som sagt ingen träning, och efter mycket ågren bestämde jag mig för att sluta älta det och köra vidare ändå. Jag hann helt enkelt inte hur mycket jag än hade velat.

Så status
Träning: dag 3 ingen, dag 4 25 min jogging, dag 5 55 min spinning puls
Vikt: 61,2 kg same same alltså
Mindre stressad? fredagen var kaotiskt men helgen har känts bra. Jag ignorerar alla måsten och njuter
Piggare? absolut mycket piggare! Trots ganska dåligt på sömnfronten vilket beror på barn som vill sova i mamma-och-pappa-sängen och några jävla raggare som åkte runt utanför och tutade halva natten (jag ska köpa på mig ett lager fotanglar) så har jag mer energi än jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0